Tillbaka...

Tillbaka i Sverige igen och tillbaka ner i garaget och monarken, det var en slitsam hemresa och hela gårdagen gick jag omrkring som en zombie men idag är jag lite piggare och har orkat köra ett lättare monarkpass. 4x8 minuter sweetspot blev ett första steg på vägen till sommarformen, eventuellt cyklar jag en sväng ute imorgon och på söndag blir det inomhus på löparbanan i ryahallen. 

Nästa vecka ökar jag på träningen igen men bara lite försiktigt för jag har inte bråttom, jag har trots allt kört en hel del i vinter och det är nog inte fel att starta om här på hemmaplan med målsättningen att ska jag prestera så är det den andra halvan av säsongen som är viktigast för mig. Då brukar mina luftrörsproblem vara över så det gäller att spara lite på den mentala biten tills dess och inte gå ut för hårt redan nu...

Det regnar ute och nere i garaget är det kaos, då blir det svårt att ta bjuda på någon inspirerande cykelbild men kaffe och cykel hör ju liksom ihop så håll till godo...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback