Ofrivillig tömning...

Det blev ett tufft pass igår, totalt nästan tre timmar varav fyra mil stenhårt lagtempo. Eller snarare tre mil pace kanske man skulle kunna säga för jag låg bara på rulle och efter tre mil fick jag vika ner mig, då hade jag gått på rött en bra stund och energin i kroppen bara försvann i ett nafs. Det var bara att rulla vidare hemåt i sitt eget lugna tempo och det var knappt att jag kom hem faktiskt...


Ett riktigt tömningspass om än ofrivilligt där jag verkligen kände mig som en urvriden trasa när jag väl var hemma igen, kanske skulle jag laddat upp med något annat än pizza och glass tidigare på dagen. 72 timmars vila säger min garmin men icke säger jag, lite lugn mtb lek idag följt av ett distanspass imorgon sedan tar jag en "day off" på söndag. Ja så ser min plan ut iallafall, vi får väl se vad benen säger...

En trött gubbe...

Det blev några minuter över tröskel...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback