Mixad vecka...

Under veckan som gått har jag hållit mig igång med lite mixade aktiviteter, jag har cyklat ute, gått långpromenad, cyklat några gånger på monarken och likaså sprungit några gånger på löparbandet. Med lite core och styrka på det så kan jag väl sammanfatta det hela som en riktigt aktiv och bra vecka trots avsaknaden av hög puls, för den håller jag fortfarande avsiktligt nere på en låg nivå med tanke på omständigheterna.
Nu ser det väl ut som att jag har hållt igång varje dag under veckan men så är inte fallet, "träningarna" på löpbandet och monarken har jag  genomfört som combipass där jag först cyklat 40 minuter och sedan joggat 20 minuter. Core och styrka har jag också gjort i samband med andra aktiviteter så några dagar med total vila har självklart funnits med under veckan. 
På dagens monark/löppass kände jag mig riktigt fräsch för första gången på länge och pulsen fick faktiskt lov att "nosa" lite lätt upp i zon tre, jag är alltså väldigt försiktig trots ok dagskänsla och det tänker jag vara ett bra tag till. Jag hoppas verkligen att vändningen är här nu samtidigt som jag måste vara realistisk och inte tro att det kommer bli en spikrak väg tillbaka, det kommer ta sin lilla tid...
(null)
Det är ju utlovat finväder i början på veckan som kommer så ett par utepass på mtb:n skulle sitta fint för själen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback