Sista helgen...

Ja nu är vi framme vid sista helgen här hemma i Sverige för en lång tid framöver och nästa gång jag "firar helg" här hemma blir i mitten av mars, om bara fem dagar bär det äntligen iväg till mitt andra hem långt härifrån där solen skiner varje dag 
😁☀️☀️☀️

Det har varit en bra vecka och jag har lite försiktigt provat på att öka intensiteten lite på ett av passen, det var väl i mitten av veckan jag körde 6x4 minuter på monarken och tanken var att försiktigt nosa lite uppe på pulszon fyra. Både pumpen och benen svarade förvånansvärt bra och jag fick faktisk hålla igen för att inte gå upp i zon fem, visserligen körde jag med betydligt lägre watt än motsvarande period förra hösten men ändå, känslan var på topp och likaså blir ju humöret när det går framåt.

Ytterligare några monarkpass samt lite löpning och ett distanspass på mountainbiken gör att jag nu har tre bra veckor på raken med långsamt stegrande träning och utan bakslag.

Jag gör alltså bra framsteg både kroppsligt och mentalt och jag är mer taggad än någonsin, bägge cyklarna är nedpackade idag och övriga saker ligger i prydliga högar redo för resväskan, det drar ihop sig...

(null)
Ett av löppassen...

(null)
Från veckans distanspass...

(null)
Bägge cyklarna är nu nedpackade...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback