Lite svajigt...

Igår var tanken att jag skulle cyklat distans på morgonen med racern men när jag vaknade och såg att det bara var fem plusgrader så skippade jag omgående dom planerna, någon måtta får det allt vara på lidandet så morgonpasset förbyttes till trädgårdsarbete istället. 

Nu gjorde ju detta ingenting utan snarare tvärtom då trädgårdsarbetet som först var planerat till eftermiddagen nu fick ge plats för en tvåtimmars mtb runda senare på dagen istället, då dimman skingrats och solen väl kom fram och bjöd på härliga 17 grader. Känslan var seg precis som i förrgår så den korta formkänsla som infann sig under några dagar förra veckan verkar vara över för denna gång. Inte så konstigt kanske då jag inte tränat så värst mycket sedan jag var sjuk, jag är ju bara i början på vägen tillbaka igen och får väl inse att det blir lite svajigt såhär i början innan formen stabiliserar sig. Idag vilar jag helt från träning så får vi se hur det känns imorgon då det ska köras 40/20 intervaller på monarken...

(null)
En skön runda igår eftermiddag även om benen var sega som bara den...

(null)
En liten "sittning" på bergsknallen framåt kvällskvisten...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback