Påskhelgen...

Äntligen har jag kommit igång igen efter influensan, påskhelgen inleddes i torsdags med en sväng utomhus på isiga grusvägar. I fredags blev det en riktigt lång promenad i skogen och sedan har det fortsatt med tre lugna cykelpass. Två inomhus på monarken där jag även avslutade med lite lätt jogg på bandet och igår ett utomhus pass i vårsolen.

Ingen pulsmätning och inga watt utan bara lätta aktiviteter för att få igång kroppen igen, idag vilar jag och sedan blir det ett par dagar nere i garaget igen, kanske med lite högre puls men ändå inga hårda intervaller, inte ännu. Vädret ser lovande ut till veckoslutet så med några fina långpass i benen hoppas jag kunna pressa på lite hårdare igen nästa vecka...

(null)
Isiga grusvägar...

(null)
Ett varmt garage...

(null)
Igår blev det asfalt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback