Vad gör man ???

Ja vad gör man när det inte funkar att cykla ens ett lättare pass innan man återigen blir sjuk, efter lördagens väldigt lugna tur på knappt två timmar så var ju tanken att jag skulle våga mig på ett första lite längre distanspass ihop med alla andra cyklister här i stan som hade gemensam träningshelg. Nu blev det inte så... i lördagskväll fick jag frossa och feber igen och igår låg jag återigen förkyld i soffan, ett litet plåster på såren var ju att Paris Roubiax visades på Eurosport och det från första tramptaget.  Cykel på tv och att läsa cykeltidningar, det är det närmaste jag kommer min favoritsysselsättning för tillfället.

Nu har jag varit sjuk såpass länge att nästa mål för min egen cykling det är att bli frisk åtminstånde till första maj helgen då vi drar till Tilsvidehegn i Danmark för en långweekend, där ska cyklas mountainbike på "blå spåret", det ska ätas smörrebröd som i sin tur ska sköljas ned med en go dansk pilsner och förhoppningsvis blir jag snart såpass frisk så att jag åtminstånde kan jobba tillbaka lite ork i kroppen efter en helt bedrövlig månad. Annars får jag väl ta med stödhjul till Danmark...

(null)
Dagens cykelrelarerade aktivitet...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback