Totalt kraftlös...

Det blev ingen cykeltur hem från Varberg igår, jag var alldeles för orkeslös efter matförgiftningen kvällen före. Idag gjorde jag dock ett försök att komma gång igen och visst tog jag mig runt en tvåtimmars landsvägsrunda men det var på håret, med ett snitt på 25 km/h och en kropp som kändes som en urvriden trasa så finns det väl mer att önska kan man säga. 

Jag får iallafall i mig mat om än i små mängder så sakta men säkert ska väl energin komma tillbaka. För att skynda på förbränningen/utdrivningen av vad det nu är jag fått i mig så unnade jag mig i eftermiddags en massage och det var nog välbehövligt vill jag lova. Inte bara för utdrivning av div gifter i kroppen, jag har nog aldrig varit så stel och öm i musklerna förut fast delvis kanske det också hänger ihop med matförgiftningen på något sätt. Jag fick ju knappt i mig någon vätska under ett dygn plus att jag först spydde ut allt jag hade i mig.

(null)
Det var längesedan jag fick en ordentlig massage men idag var det dax...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback