This week...

Den senaste veckan har tillbringats med hela familjen på plats, med trevlig gemenskap och en träning som kommit lite i andra hand. Trots detta med oplanerad och spontan träning så har det ändå blivit hyfsat med timmar på cykeln och även om det saknats struktur så har det väl gjort någon nytta antar jag...

Förövrigt så har det varit full rulle med barnbarnet Casper, där saknas ingen energi vill jag lova och jag kan knappast bärga mig tills det blir dax att sätta honom på en cykel. Med den energin (och en cykeltokig farfar) kommer han gå långt...

(null)
En helt OK vecka trots bristen av planerad och strukturerad träning...



(null)
Jag är glad att hela familjen är på plats men allra roligast är nog ända att denna lilla mannen är här igen, vi trivs ihop jag å Casper...

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)
Fyra hela veckor ska han vara här ❤️





Kommentarer
Postat av: Mathias

Hej! Sökte kontakt genom ett privat meddelande på Facebook Messenger, då jag hoppas att du har möjlighet att ge ett kort svar på några frågor om cykling i Thailand. Tacksam för svar!

2019-01-02 @ 23:11:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback