Bättre än planerat...

Då var denna distansvecka avklarad och med dagens 155 km och fem och en halv timme så hamnade jag totalt på 20 timmar och då har jag ändå haft två vilodagar under veckan, lite bättre än de planerade 18 timmarna alltså men är det distansvecka så är det...

Nu är det inte så att jag känner mig jättesliten direkt men trots allt, jag har två riktigt tuffa veckor bakom mig och en tuff internationell tredagarstävling som börjar om 11 dagar så de närmaste två dagarna blir det vila och återhämtning som gäller. Sedan börjar jobbet med att hitta känslan av riktigt pigga och bra ben, det blir en balansgång mellan underhållande träning och återhämtning/uppladdning. Nu har jag gjort vad jag kunnat träningsmässigt och den senaste månaden har genomförts helt enligt planen vilket känns bra mentalt, nu måste jag bara se till att vara så fräsch som möjligt när det väl är dax utan att tappa något på vägen dit...

(null)
Klockan fem i morse ringde klockan och en timme senare satt jag på cykeln på väg upp till Kuraburri för att möta Martin och Siam biketours på deras 7:e dagsetapp från Bankok till Phuket ...

(null)
Två timmar senare...

(null)
Om ni någonsin blir sugna på att cykla i Thailand, kolla in deras tourer på hemsidan...

(null)
På väg söderut mot khaolak...

(null)
Självklart ingen söndagstur utan kaffestopp...

(null)
Det är inte bara cyklingen som är bra i Thailand, kaffet håller absolut världsklass...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback