Servicedag...

Idag har det varit en kombinerad vilo/servicedag, dvs cykeln har blivit tvättad och servad, husets fasad har fått sig en omgång med skurborsten, min egen kropp har fått en välbehövlig massage och div andra småsysslor som har med husets skötsel att göra är fixade. En produktiv vilodag med andra ord...

Jag har också fått uppdaterad information om att egna servicebilar på Tour de Phuket INTE !! är tillåtet som jag först trodde, detta gör det hela lite mer spännande då det enbart delas ut vanligt vatten från motorcyklar under racet, det gäller helt enkelt att fylla fickorna ordentligt med energi om man ska klara sig genom hela tävlingen utan att få stora släggan...

En annan överraskning fast lite roligare är deltagarlistan, anmälan går inte ut förrän den 4:e mars men redan nu kan man se vilka som hittills är anmälda och tävligen som jag trodde var en "lokal" internationell tävling med deltagare från närliggande asiatiska länder verkar vara lite mer än så. Totalt sett i alla klasser är det hittills anmälda cyklister från följande nationer...
UNITED KINGDOM
THAILAND
HONG KONG
FRANCE
RUSSIA
AUSTRALIA
UNITED STATES
SINGAPORE
INDONESIA
GERMANY
CANADA
SWITZERLAND
SWEDEN
ITALY
JAPAN
MALAYSIA
SPAIN
NETHERLANDS
DENMARK
BELGIUM
SOUTH AFRICA
IRELAND
NORWAY
NEW ZEELAND

(null)
Jag måste erkänna att jag helt plötsligt blev lite mer nervös, det blir nog en grymt kul men också en grymt jobbig helg om två veckor...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback