3x10 minuter 30/30...

Idag kördes det lite fler och kortare intervaller för första gången och jag var lite orolig faktiskt över hur det skulle gå men det var obefogat, fin känsla rätt igen hela passet även om det förståss sved i benen mot slutet.

Imorgon får jag finbesök då jag ska cykla en lång sväng med Peter Carlsson, silvermedaljören från tempo VM för H-50 i somras som dessutom har ett antal SM medaljer på meritlistan. Han är på semester i khaolak några dagar så vi har bokat ett par gemensamma träningar vilket ska bli kul.

Det börjar också närma sig nästa race, den 28:e januari nere i Phang Nga men tyvärr inga fler bekräftade tävlingar i dagsläget. Jag börjar bli lite orolig att det inte dyker upp så många fler innan jag åker hem i mitten av mars men jag hoppas att jag har fel. Formen känns fin och med några veckors hårda vo2max pass i benen så ska nog det där sista klippet infinna sig lagom tills det är dax att sprätta i bergen igen...

(null)
Ready to go...

(null)
En svettig dag som vanligt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback