Hur gick det med filmen???

Jag skulle ju filma racet i söndags med min gopro6 monterad på styret och det gick väl i stort sett ganska bra. Men bara i stort sett, inte fullt ut alltså för batterihelvetet tog slut med bara några kilometer kvar och hade det inte varit för att jag gick och vann så hade jag väl inte brytt mig. Men nu gick jag ju och vann och då hade det ju varit extra kul att få med spurten också kan man tycka.

Ja, ja. Som tur är finns det bildbevis så jag får väl klippa in en stillbild i slutet på filmen. Jag håller på med redigeringen och förhoppningsvis lägger jag ut den på youtube inom några dagar, det blir ett 45 minuters sammandrag så inget att köra trainer/monark distans till men ett kort och stenhårt intervallpass kanske...

(null)
Bildbeviset...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback