Inte stark men starkare än i går...

Idag fick jag till ett lite bättre pass än i går, 3x12 minuter lågt i tröskelzon. Jag är fortfarande svag och matt i kroppen efter magsjukan men starkare än i går så det går ju åt rätt håll iallafall.

Det är väl bara att fortsatt försöka äta upp sig lite så kommer nog energin tillbaka fullt ut om någon dag, dessutom stressar jag inte för att komma ikapp utan det får ta den tid det tar och att denna veckas träningsplan inte riktigt blev som den skulle är inte mycket att göra åt.

Imorgon blir det ett kortare distanspass och på söndag om allt känns bra så är tanken att fläska på med ett ordentligt långpass, det blir isåfall ihop med ett gäng elit triathleter som är här och tränar under Jurgen Zäcks flagg. Jag skulle tro att vi landar uppåt 150 km och det kan säkert bli lite fartlek och triss i backar under resans gång så jag hoppas jag är fullt återställd tills dess...

  (null)
Höll medvetet igen lite för att inte fresta för hårt innan jag är helt återställd från magsjukan, fick ändå till ett ok 3x12 minuters sweetspott/tröskel pass...

(null)
Fortfarande matt men starkare än igår så tummen upp för att det hår åt rätt håll...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback