Jag glömde ju...

 
I mitt förra inlägg glömde jag ju att nämna att min nya "indoor cycling video" nu ligger ute på youtube, sök på kjell olsen cycling så hittar ni den. Av någon konstig anledning så hamnade den inte på samma konto som den första filmen så nu finns mina filmer på två ställen, men som sagt sök på kjell olsen cycling i första hand.
 
Denna andra film är en timmes MTB grusvägscykling "One hour MTB gravel & jungel roads/paths in Thailand" ute på landsbygden och i djungeln strax härutanför byn där jag bor, det är inte någon teknisk MTB film utan mest grusvägåkning men förhoppningsvis lite roligare att stirra på än väggen där hemma när ni kör innecykling. Jag har medvetet låtit bli att lägga till musik då smaken är som baken och det är svårt att tillfredställa alla, då är det bättre att ni själva sätter på er favoritmusik att träna till och bara inspireras av min film visuellt.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback