Nu kommer dom snart...

Idag blir det avskedsmddag för min dotter och Dan som varit här ett par veckor och hälsat på, samtidigt blir det en välkomstmiddag för min son med familj som kommer nu idag och ska stanna i tre veckor. Efter två hårda träningsdagar är det därför en inplanerad vilo/familjedag imorgon då vi allihopa ska få en dag tillsammans innan dottern flyger hem på kvällen.

På dagens pass var det svårt att få upp pulsen och benen kändes stumma efter gårdagens korta men stenhårda urladdningar, jag genomförde det dock som planerat så nu kan jag ta helg med gott samvete...

(null)
En tolvminuters tröskelintervall, fyra backintervaller och sex enminuters urladdningar...

(null)
Nu tar jag helg...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback