Skum känsla...

Vaknade imorse med en skum känsla i kroppen, kände mig helt urlakad och trött samt lite irriterad i halsen. Tog en kopp kaffe men ställde sedan in träningen och hoppade ner i sängen igen. Slocknade direkt och sov sedan i två timmar, nästa gång jag gick upp blev det lite frukost och sedan upp till byn för att handla lite.

Nu är jag tillbaka i huset igen och efter att vi packat in maten i kylen så tänkte jag att jag skulle kolla vilopulsen för att se om den indikerar på att jag bör ta det lugnt några dagar, jag känner mig alltså fortfarande lite konstig och matt i kroppen men pulsen visar bara på 46 slag och detta efter att varit i väg och handlat och sedan bara suttit still i knappt en minut...

Hur ska jag tolka detta då, ja det är väl knappast så att jag är sjuk på riktigt eller sliten i kroppen som gör att jag känner mig konstig. Då hade pulsen varit betydligt högre, så nåt lurt är det med denna skumma känsla. Jag får väl helt enkelt ta det lugnt under dagen och se hur det känns i eftermiddag, kanske rullar jag ut en lättare sväng ikväll så får mina fartintervaller med moppe pace vänta tills senare i veckan...

(null)
Förhoppningsvis ingen sjukdom på gång...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback