Tuff dag...

Nu är jag hemma efter ett hårt pass med gubbsen, först körde vi en 20:a på ca 85% av max som lite uppvärmning och sedan gjorde vi ett lyckat rekordförsök på min tredje 7 kilometers intervallsträcka. 9,44 blev tiden och är nytt strava rekord, 44,8 km i snitt trots sega ben och en relativt låg snittpuls på "bara" 92% av max, jag brukar kunna maxa ur någon procent till när det verkligen gäller men inte idag. De två sista intervallerna var ett par kortare backintervaller på strax över två minuter vardera, trött blev jag men fort gick det inte.

Men, men, meningen med dagen var att köra skiten ur mig och det gjorde jag så nu kan jag vila mig imorgon med gott samvete...

(null)
Vätskepåfyllning efter passet...

(null)
Butiksinnehavaren och hans son ville vara med på bild så jag fick agera fotograf...

Kommentarer
Postat av: Magnus

Tack för en bra blogg, jag har följt dig ett par vintrar nu.
Kan du inte lägga upp lite olika cykelvägar/alternativ bra rundor med betyg mm. Är sugen på att lägga in en liten tränings/cykel semester i Thailand. :)

Svar: Tackar, ska försöka lägga upp några olika rundor från min garmin där dom är utmärkta på karta. Det finns många fina småvägar utan trafik inåt land här strax norr om khaolak och om du någon gång åker hit så kontakta mig. Jag bor här varje vinter ca 4 månader och guidar dig gärna på några rundor 👍
Kjell Olsen

2018-01-08 @ 13:37:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback