Väckelsepass för kroppen...

Idag körde jag ett litet väckelsepass för kroppen, en del gör ju detta dagen innan tävling men då vill jag ha mina egna sista förberedelser på ett lugnare sätt. Då därför var det dax att tala om för kroppen redan idag att på söndag då jäklar.

Jag cyklade ca 75 kilometer varav en 7 kilometers intervall i full tävlingsfart som fick agera väckarklocka för benen, nu väntar bara en lugn fikarunda imorgon med min son som sista förberedelse. Det verkar också som att antibiotikan har gjort sitt i kroppen för sedan imorse har jag varken harklat eller nyst upp något äckligt grönt slem, med en dos till ikväll och två imorgon känns det som att jag tog rätt beslut att sätta in lite extra hjälp att bli kvitt skiten. Det blir nog bra det här tills på Söndag...

(null)
Full fart i 12 minuter...

(null)
Jag har tänkt att filma tävlingen på söndag och sedan klippa ihop det hela till en entimmes "indoor cycling" film. Det kan va kul att ha som inspiration när jag sitter på monarken nere i garaget och fryser, självklart lägger jag ut det på youtube för den som är intresserad...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback