Kontakt med omvärlden...

Då har jag äntligen såpass ok internet att jag kan få kontakt med omvärlden igen, att lägga ut bilder på insta har funkat hjälpligt men några blogginlägg har inte gått att publicera förrän nu...

Vi börjar väl med några rader från Mörksuggan, att jag inte är i form visste jag väl men att jag skulle vara såpass långt efter segraren och ha såpass många före mig i H-50 hade jag nog aldrig trott, helt otroligt vad man tappar när man inte tränar tillräckligt intensivt. Jag startade ändå med riktigt bra ben och uppför vidablick kände jag mig stark och fräsch trots röda siffror på pulsmätaren och i 45 minuter orkade jag sedan hänga i riktigt hyfsat men sedan dog jag och fick köra mitt eget race in till mål. Inget race att skryta om men ändå ett delvis riktigt bra träningspass. 

Sedan for vi vidare till Funäsdalen där vi har snurrat runt några dagar bland fjällen och cyklat i helt fantastiska miljöer, här är vi nu fortfarande och stannar tills helgen då fjällturen går av stapeln. Då hoppas jag att jag orkar köra på hårt mer än 45 minuter...

Mountainbike och fiske, det är kortfattat temat för denna roadtrip och idag fick jag mina första öringar, den stora tappade jag förståss intill strandkanten och dom små fick simma tillbaka för att växa till sig. Japp så är det  och nu ska vi köra upp på fjället igen och leta efter en fin plats att parkera för natten, antagligen helt utan mobiltäckning så vi får väl se när vi hörs igen...

(null)
Vi börjar väl med en bild från Mörksuggan...

(null)
Fricamping på väg upp till Funäsdalen...

(null)
Första fisketuren (utan tur)...

(null)
Cykeltur uppe på högplatån Flatruet...

(null)
Renar i vägen...

(null)
Renjakt...

(null)
Lunch på fjället...

(null)
Madde beundrar vyerna...

(null)
Högsta punkten...

(null)
Fricamping 1000möh...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback