Trysil dag åtta...

Ja vad ska man mer säga, det blir inte bättre än såhär helt enkelt, först en tur upp till toppen imorse innan liften öppnade för att få hela nedfarten för mig själv. Sedan efter att Charlie och Mathilda kört "magic moose" hela dagen (Charlie mätte den totala utförscyklingen till 57!!! Km) så tog jag mig ett andra pass här på kvällskvisten, två timmar grusväg upp över kullarna på andra sidan dalen och allt till en stekande sol på en klarblå himmel...

Imorgon är det min och Charlies tur att bomba utför och framåt eftermiddagen säger vi adjö till Trysil för denna gång. Men vi kommer tillbaka, det är ett som är säkert...

(null)
På väg uppför en av skidbackarna imorse...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback