Trysil dag sex...

Ja vi är fortfarande kvar här, vem vill länna det här stället när vi har det så bra som vi har det. Dagens träning bestod av två pass, först en timmes snurrande på ett av varven här i bikeparken där jag på varje varv försökte mig på ännu ett stravasegment. Ett kort segment på 600 meter svagt uppför och med många igångdrag, perfekt som träning inför sprint SM. På fyra varv/försök lyckades jag som bäst köra in på 2,27 minuter och en 16:e plats av de 3.333 cyklister som finns registrerade, helt ok resultat av en gammal gubbe men då det nu endast är 11 sekunder upp till förstaplatsen så får jag nog göra ett försök till innan vi åker härifrån.

På eftermiddagen så cyklade jag och Charlie upp till topp liften för att få ett Nice åk nedför "magic moose", liften var tydligen stängd måndagar och tisdagar men vad gör man inte för att gå njuta av en fin utförskörning, nästan 500 höjdmeters klättring ger ju lite bra träning också så lite nytta förenat med mycket nöje kan man säga...

Vi trivs såpass bra att vi bestämt oss för att stanna tills fram på torsdag, Mörksuggan går ju först till helgen så det är ju ingen direkt brådska med att lämna Trysil för Rättvik, vi har både mer cykling och fiske att avverka innan vi är helt färdiga här...

(null)
På väg utför magic moose...

(null)
Jag försöker hålla linjen högt

(null)
Charlie strax efter...

(null)
Casper håller ställningarna med glass i stora lass...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback