Inför morgondagen...

Uppladdningen inför cykelrallarn har varit att vila mig iform... några lätta cykelrundor utan hög puls är de enda aktiviteter jag gjort under veckan och faktum är att beslut om start tar jag först imorgonbitti. Jag har hostat och harklat upp gröna klumpar om morgnarna och kroppen känns svag och matt, men jag är på plats i Bottnaryd sedan i fredags och efter dagens test av den första delen av banan så kände jag mig faktiskt lite starkare än tidigare i veckan. Trots detta så väntar jag tills imorgon innan jag bestämmer mig, dagsformen får avgöra och den varierar väldigt för tillfället...

(null)
På plats nere vid sjön...

(null)
Frukostklubben...

(null)
Lite fiske med Casper...

(null)
Visst nappar det...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback