Nästa rekord...

Idag slogs nästa wattrekord då jag körde 3x10 minuter tröskel nere i garaget på monarken och det verkar ändå som att den (pulsmässigt) lågintensiva träning jag kört de senaste månaderna har gett bra resultat. Benen är uppenbarligen starka och nu hoppas jag bara att flåset fungerar som det ska på torsdag nästa vecka, jag har ju nämnt att jag är lite svajig i hur formen känns och det kommer dagar som igår t.ex då jag fick ställa in den planerade träningen helt p.g.a att jag kände mig som en urvriden trasa då jag kom hem från jobbet. Nu gäller det att gå fram försiktigt den sista veckan och försöka pricka in en bra dag när det verkligen behövs...

(null)
Kanske var det min youtube film från en träningsrunda i Thailand som gjorde att benen sprätte lite extra idag...

(null)
På tal om Thailand, idag fick jag bekräftat från mina vänner där nere att en av de 2,500 startplatserna i granfondot L ’etape de Thailand organised by L’etape de tour de France är min. ☀️🌴🚴‍♂️👍

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback