Oväntat bra...

Det har varit ett par sega dagar för både kropp och knopp och jag har varit trött som bara den efter jobbet, men trots allt har jag fått till två bra intervallpass de senaste dagarna i ett sista "desperat" försök att väcka liv i flåset. I går blev det en runda ute med fyra naturliga backintervaller, jag tog i ordentligt men undvek att gå upp i zon fem. Idag körde jag 4x4 på monarken nere i garaget, fast det tog emot när jag kom hem från jobbet så jag fick först ta en "powernap" på en halvtimme och sedan hälla i mig en flaska Umara Intend för att tagga till...

Sovstunden och Intenden gjorde nog susen för helt oväntat slog jag wattrekord på alla fyrorna och detta trots att jag höll mig under zon fem även idag, ett oväntat och positivt besked såhär veckan före SM är ju alltid roligt även om jag inte riktigt vågar hoppas på stordåd ännu. Min form är inte riktigt stabil och har varierat kraftigt den senaste tiden men som sagt, kul att man kan prestera bra någongång iallafall. Även om det som idag bara var nere i garaget...

(null)
Fyra kontrollerade och bra fyror och högst oväntat ett nytt wattrekord på dessa intervaller...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback