På rätt väg...

Både hostan och slemmet i luftvägarna har försvunnit och det känns att pollenallergin sakta men säkert avtar, kroppen börjar svara när jag tar i även om jag fortfarande är försiktig med att anstränga lungorna allt för hårt. Det går åt rätt håll vilket är skönt, det är väl lite sent att få till någon formtopp till landsvägs SM men vissa dagar känner jag mig riktigt stark så jag hoppas att torsdagen den 21 juni är just en sådan dag...

Jag har sedan cykelrallarn förra söndagen fått till tre riktigt bra distanspass under veckan, de två senaste nu i fredags och igår så idag är det vilodag, då passade jag och casper (barnbarnet) på att åka bort till kransmossen och hejja lite på alla ungdomar som tävlar BCA racet i helgen. Solen skiner, tillvaron är harmonisk och snart är det semester. De e gott att leva just nu...

(null)
Från fredagens distansrunda som jag körde själv...

(null)
Igår var vi några fler...

(null)
En klassisk cykelfika...

(null)
Idag var vi publik på BCA racet...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback