Pre raceday ride...

Ja då har man rullat ur benen en sista gång innan morgondagens SM linje, nu är det mat och högläge med benen som gäller. Målsättningen när jag i vintras bestämde mig för att köra landsvägs SM var medalj men efter en strulig försäsong med mycket sjukdom och bara två mtb tävlingar i benen så får jag nog tänka om lite. Jag har ju inte tävlat på landsväg här hemma i Sverige på fem år så jag har ingen aning om hur motståndet är i H-55 klassen, nu startar vi ju ihop med H-50 och där vet jag att gubbarna är starka och farten hög så jag får väl bita i och hänga med så långt fram som möjligt så får vi se vad det räcker till...

(null)
Jag fick fint sällskap på min "Pre raceday runda" idag...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback