Trysil dag fyra...

Ibland överraskar man sig själv ganska rejält, efter gårdagens 4:e plats på ett av stavasegementen uppför en lång slingrig slakmota tillbaks mot startområdet på bikeparken så bestämde jag mig för att idag göra ett seriöst rekordförsök. Jag körde fyra stycken 15 minutersvarv där segmentet låg mot slutet av varvet och idag med den svajiga form jag har för tillfället så svajade den äntligen upp i topp. Ett K.O.M på segmentet blev dagens resultat och fan vet hur det gick till...

(null)
Nåt fel är det säkert men "shit same", bra för självförtroendet är det iallafall...

(null)
Efter mina rekordförsök så mötte jag upp sonsonen Casper vid startområdet, där fick jag ett "high five" cykelkompisar emellan...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback