Aktiv vilodag...

Ja, ingen träning på schemat idag men inte heller ryggläge speciellt många minuter. Förmiddagen vigdes åt vedklyvning och strax innan lunch drog vi ner hela familjen till Transås sjön för ett litet dopp. Min dotter Lowe har kommit ner från Stockholm över helgen så vi har hängt tillsammans hela familjen vilket var trevligt. Efter badet snabbt hem för att äta och slutföra dagens pass vid klyven och lite senare när Madde skjutsade dottern till flygplatsen agerade jag mtb guide åt min svåger Anders som bor på övervåningen i vårt tvåfamiljshus samt Monika, en granne några hus bort. Dom har ganska nyss fastnat för det här med skogscykling och ville ha lite tips på nya stigar och då ställer man ju självklart upp...

Ja som sagt, inte mycket vila på min vilodag men jag känner mig ändå stark, pigg och fräsch och med den känslan samt väderprognosen som utlovats så börjar jag tagga till inför helgens Rallarlopp, ett 65 kilometers långlopp från Bottnaryd till Hallby, det är ett fint långlopp så kom dit och gör mig sällskap vettja...

(null)
1,45 tim "aktiv vila" som mtb guide 😃🚴‍♂️👍

(null)
Hela familjen samlad fast Lowe syns inte, det är hon som tar kortet

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback