Lite ”rassel”...

Jag vaknade med lite "rassel" i halsen och en skum känsla i kroppen, ligger nu här och tar det lite lugnt framför tv:n och Eurosport. Det är ju äntligen dax för årets Giro d’ Italia och kanske kan dagens första etapp få mig lite piggare. Jag har självklart kollat vilopulsen och där verkar allt vara OK så efter girot och några "gurglingar" whiskey ska jag ut och rulla lite lätt en timme för att se hur det känns på cykeln, jag hoppas verkligen att det inte är någon förkylning på gång för jag vill verkligen tävla i Ulricehamn på söndag...

(null)
Vilopulsen OK för att bara mitt på dagen vilket gör att jag vågar testa att hojja lite lätt i eftermiddag, men först lite cykel på tv, i förmiddags dokumentären "timetrail" på SVT play och nu första etappen av Girot på Eurosport...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback