Ny vecka...

Vill bara slå ett slag för att det är en "ny vecka med nya möjligheter" som ligger framför oss, en klassisk klyscha javisst, men något jag själv verkligen behöver höra och peppas av. Speciellt efter att ha hostat så intensivt när jag vaknade imorse att jag fick näsblod, mina lungor och luftrör är fortfarande helt kass och nu vill jag inte vara med längre. Ge mig lite nya möjligheter någon, snälla...

Jag vill också passa på att slå ett slag för Viaredssjön runt som går av stapeln på söndag, ett motionslopp på landsväg i fin och kuperad miljö strax utanför Borås. Jag har eller hade själv tänkt att vara med men trots att det bara är måndag och en hel vecka kvar tills loppet så känns det väl tveksamt om det blir aktuellt för egen del. Men för er andra som inte har söndagen uppbokad, åk dit vettja. Det är ett riktigt fint varv och ni lär inte ångra er...

(null)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback