Onsdagspulsen utan puls...

Ja tyvärr får jag träna det mesta själv för tillfället, att idag cykla bort till viared och vara med på "onsdagspulsen" var inget att tänka på med mina luftrör. Istället hade jag planerat ett distanspass på racern idag och då jag var ledig från jobb så stack jag ut redan tidigt imorse, tanken var att köra en tre fyra timmar men jag kände direkt att idag var inte benen riktigt på hugget. Antingen beror det på löpningen och mina knäböjsövnigar från i förrgår eller så har min paranoida hypokondriska känsla rätt när jag känner mig rosslig i halsen igen, ja vi får väl se var det hela slutar. Dagens runda kortades iallafall ner till beskedligt strax över två timmar och snittet på 25 km/h säger väl allt om bristen på "sprätt i benen"...

Hursomhelst så fick jag en riktigt fin sommartur ute på småvägarna i bygden, jag har ju sagt det innan och jag säger det igen. Det är helt sanslöst vilket väder vi haft den senaste månaden, och det ska ju fortsätta så lång det går att se framöver. Jag hoppas verkligen jag kan starta på Rallarloppet på söndag, för det här är verkligen mitt före...

(null)
Svensk sommar ☀️☀️☀️

(null)
Stannade till och beundrade utsikten från en av höjderna mellan Dannike och Hillared...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback