Catch up...

Gårdagen bara flög iväg och vips så var den över, därav inget inlägg förrän idag på morgonen. Gårdagens träning då, jo tre timmar distans varav två tiominuters tröskel/vo2max intervaller de första 45 minutrarna. Ett totalt snitt på 31,6 km/h trots att jag väntade in de andra som bara körde på i distanstempo medans jag körde mina intervaller, det går fort även i distansfart när det är starka "ungtuppar" med som håller farten...

Jag hann precis hem och slänga i mig lite mat innan Madde äntligen anlände i taxin, fem veckor ensam i huset är till ända och det är jag glad över. Nu får vi en månad för oss själva jag och Madde innan resten av familjen dyker upp för att fira jul och nyår här nere precis som det varit de senaste tio åren...

Idag är det ingen träning på programmet utan strandhäng och massage som gäller men imorgon kör vi på igen, vi hörs...

(null)
Vädret har stabiliserat sig och det är hett om dagarna, det blir många depåstopp för vätskepåfyllning för att klara timmarna i sadeln...

(null)
Idag fick jag äntligen sällskap i frukosthyddan...

(null)
Skön start på dagen...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback