Det rullar på...

Det rullar på bra härnere, dagens distansrunda blev 107 kilometer lång och snittet strax under 31km/h. Det blir både lite längre och snabbare rundor med tre unga pigga draghästar på besök och inte blir man väl sämre av det direkt så det är ju synd att klaga...

Imorgon däremot får dom cykla själva för då skall jag köra intervaller, jag måste ju upprätthålla en viss form då jag ska tävla ett flertal gånger i vinter medans ungdomarna mest är intresserade av distanscykling i finvädret. Intervaller kan dom köra senare på testcyklarna när dom är tillbaka i Sverige igen tycker dom och det har dom ju faktiskt helt rätt i...

Men en tävling ska vi köra ihop, fast inte Erik Bergström Frisk då för han flyger hem några dagar föra de andra två men både Samuel Lord och Carl Jarnhagen ska med ner till Phuket den 9:e december och köra Thanyaphura Cycling Classic. Det ska bli lite extra kul då det är ett Open race fast med åldersklasser, vilket innebär att vi startar tillsammans även om det är separata åldersklasser. 106 kilometer med några små branta "knäppar" är vad som väntar oss om drygt två veckor och planering för transport och ev övernattning pågår för fullt, starten är redan klockan 07,00 på morgonen så det lutar åt att vi åker ner dagen före för att få några timmars extra sömn och frukost i rätt tid innan start...

(null)

(null)
Är ni beredda grabbar...

(null)
Nu sticker jag...

(null)
Jag kom inte så långt...

(null)
Sedan fick jag parkera mig därbakom för resten av dagen...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback