Ett fint långpass...

Efter att ha haft hela dagen i går på sig för att komma i ordning i grannhuset, fylla på matförråd och montera cyklar mm så var det dax för de unga gästcyklisterna från Sverige, Samuel lord, Carl Jarnhagen och Erik Bergström Frisk att få röra lite på fläsket. 

Runt fyra timmar distans ville dom ha så jag tänkte ihop en runda som jag trodde skulle bli lagom, drygt 120 km blev det men tack vare en medelhastighet på 31 km/h så tog det bara 3,45 i tid. En missberäkning på en kvart från min sida men jag trodde inte dom skulle vara såpass pigga såhär första dagen i värmen. Fast det är klart, vem blir inte det av att få cykla i sådana här fina omgivningar...

(null)

(null)

(null)

(null)
Vi blev ett gött gäng på dagens tur då vi även fick sällskap av Bernhard från Österrike och Dansken Fleming Andersen. Här ovan lite "teamwork" för att fixa Samuels punka...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback