Happy Birthday Ride...

I dag är det min födelsedag och vad gör man då tro när man befinner sig alldeles själv nere i Thailand, jo man startar dagen med en skön och lugn cykeltur på ett par timmar. Med låg puls helt enligt planen för jag känner mig fortfarande sliten sedan äventyret i norr och efter morgondagens planerade cykeltur (även den i låg pulszon) så tar jag mig en riktig vilodag på söndag...

Sedan hoppas jag vara fit för lite hårdare intervaller nästa vecka, det börjar bli dax att få fart på benen igen inför Thanyaphura Cycling Classic som går den 9:e december, jag missade ju ett race nu när jag var uppe i norr och cyklade så nu är jag riktigt sugen på att få tävla igen...

Vårt internet som försvann häromdagen i ett åskoväder har nu kommit tillbaka så min kväll framför datorn är räddad, en god middag ute i hyddan, en kall öl och lite Netflix, det blir en bra födelsedags aktivitet att avsluta dagen med...

(null)

(null)

(null)
I vanlig ordning några bilder från dagens runda...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback