Lite siffror...

Här kommer en liten kort satatistisk sammanfattning av de åtta dagarna uppe i norra Thailand...

Jag cyklade på dessa dagar 788 km och 13,012 hm
Totalt 33 timmar tillbringades i cykelsadeln varav 4,45 i pulszon 4:a och 55 minuter i pulszon 5.
Den mesta tiden tillbringades alltså i de lägre pulszonerna vilket är en självklarhet när man cyklar såpass många timmar på en vecka, i klättringarna var det fri fart och där fick jag till lite bra tröskel och vo2max träning.

Totalt sett en riktigt grymt bra vecka som kommer ge mig en skjuts framåt i för resten av vintern, nu blir det vila några dagar och sedan några lugnare träningsdagar innan jag kör på hårt igen nästa vecka...

(null)

(null)

(null)
Några bilder från de sista dagarna...

(null)
Avslutningsvis, borta bra men hemma bäst...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback