Så mycket för ”en lite lättare dag”...

Ska man klappa igenom totalt så ska man passa på och göra det en dag som denna...  Ja det var väl en jäkla tur att det var inför just dagens etapp som jag har fått lite problem med magen och inte kunnat behålla maten sedan middagen igår kväll...

Den kortare distansen och de relativt få höjdmetrarna gjorde att jag trots allt kunde genomföra dagens cykling även om det var på håret, jag var rejält "krispig" i benen och helt matt i kroppen när jag rullade in på hotellets parkering som näst siste man idag. Efter att ha sprungit på toa några gånger så har jag nu fått i mig en rejäl middag och det känns faktiskt redan bättre, hoppas nu jag får behålla maten så att jag kan bygga upp lite ny energi i kroppen inför morgondagen...

(null)
Delar av gänget på dagens morgonsamling...

(null)
Fint väder upp för första backen...

(null)
Pustar ut lite...

(null)
Det mulnade på mer och mer...

(null)
Sista milen kom ösregnet och mötte oss, nu hoppas jag på sol och en pigg kropp imorgon...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback