Söndagsmarknad & finbesök på gång...

En ledig dag och jag har fått massor gjort, kört några maskiner tvätt, varit iväg med motorcykeln nere i khaolak och handlat lite matvaror som inte går att hitta här i min by såsom riktig naturell yoghurt och keso. Fixat färdigt i grannhuset som nu står redo och väntar på tre unga cykeltalanger från Sverige som är på väg hit för att "grilla" mig under tre veckor, eller ja... två är på väg från Sverige och den tredje kommer direkt från Kina där han först kört Tour of Quanzhou och nu senast Tour of Fusohu, två stycken 2:1:or på den internationella kalendern...

Nu kan ni klura lite på vilka dessa tre sparringspartners är, på onsdag landar dom och imorgon avslöjar jag namnen...

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)
Några bilder från dagens besök uppe i "old Takuapa", där är en helt underbar matmarknad varje söndag som jag försöker besöka så ofta jag kan...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback