Stabilt...

Dagens pass genomfördes med fyra stabila sjukilometers tröskelintervaller med bra känsla, kadensen hölls runt 80 och tiderna på varje intervall hamnade i toppskiktet trots att jag inte maxade ur kroppen utan låg stabilt på runt 80-85% 

Känslan säger mig att en riktigt bra form är på gång lagom till thanyapura racet, imorgon blir det distans med ungdomarna igen inklusive en liten klättring upp över passet till Khao Sok nationalpark och sedan väntar nästa vilodag på torsdag. Det har varit många långa och hårda pass den senaste månaden vilket märks på kroppsvikten som nu är nere på 70 kilo,  jag försöker hålla nivån nu att träna tre dagar, vila en och sedan träna två innan jag vilar ännu en dag för att sedan börja om från början, det ger fem träningsdagar i veckan vilket för tillfället genererar ca 15 timmar och det räcker gott för en gamling som mig...

(null)
Dagens "pose" innan träningen...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback