Stark igen...

Igårkväll stoppade jag i mig en rejäl middagsbuffée och fick behålla allt i kroppen utan magproblem inatt, välfylld med energi gick det sedan som en dans på dagens 95 kilometer långa sträcka från Khun Yuam till Mae Sariang med 1150 höjdmeter och ett snitt på 31,1 km/h...

Nu väntar de två sista etapperna på vardera ca 150 km och 2,138 respektive 2,298 höjdmeter att avverka, värst blir det som tidigare nämts på måndag så imorgon får jag nog sitta i "gruppetton" och spara lite krafter inför avslutningsdagen och troligtvis blir det en stor "gruppetto" för alla andra går nog omkring med samma tankar som jag...

(null)
Tanten som jobbade på hotellet vi bodde på inatt ville gärna vara med på bild och självklart fick hon det...

(null)
Visste ni förresten att det fullkomligt kryllar av solrosor här uppe i bergen, det var t.o.m en solrosfestival i grannbyn förra helgen...

(null)
Ännu mer solrosor...

(null)
Och risodlingar förståss

(null)
Törstiga cyklister...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback