Bättre än i går...

Efter att jag somnat vid tiotiden igårkväll sov jag som en stock natten igenom och vaknade ordentligt utvilad vid sextiden imorse, sedan kom jag också på idag att det bara är fem timmars tidsskillnad i och med att vi fortfarande har sommartid hemma i Sverige. Normalt sett så brukar jag åka hit en månad senare och då skiljer det ju sex timmar men inte nu alltså, detta innebär att om det nu är som man säger att det tar ett dygn per timma att ställa om kroppen fullt ut så har jag ju "tjänat" ett dygn och bör således vara näst intill 100% omställd på söndag när det är raceday, det känns ju bra måste jag säga...

Imorse cyklade jag lite över två timmar med betydligt bättre känsla i kroppen än igår, dels var jag ju bättre utvilad med även värmemässigt kändes det mycket bättre. Jag behövde inte dricka lika mycket som igår och värmen kändes bara behagligt skön till skillnad från igår, bra känsla och possitiva vibrationer alltså med tre dagar kvar till söndagens race...

Imorgon blir det ytterligare några lätta timmar på cykeln och eventuellt cyklar jag ner till Khaolak där söndagens start är för att kolla in lite på utställningsområdet där det är ett stort "cycling expo" som det heter både i morgon och på lördag inför racet. Det är väldigt många utställare på plats, både internationella och lokala aktörer i cykelbranchen visar upp nyheter samt har försäljning så det är ju inte helt omöjligt att man hittar något roligt som man bara "måste" köpa...

(null)
På väg ut i morse...

(null)
Jag cyklade bla sista milen av söndagens race för att kolla in avslutningen lite. Flackt, brett och väldigt snabbåkt till en början för att sista kilometern avsluta inne på den smala huvudgatan uppe i gamla Takua Pa, vi får hoppas att huvuddelen av de 2000 startande släppt innan dess för annars blir det trångt på upploppet...

(null)
Det närmar sig nu...

(null)
Hemma igen efter en bra morgonrunda...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback