Hemma å vänder...

Då är jag i stort sett bara hemma å vänder efter en fin långweekend i Amsterdam med familjen, tre dagars vila från cykeln blev väl inte så mycket vila då det känns ganska stumt i benen på en gammal cyklist efter att ha vandrat runt i en storstad under en långhelg. Nåja, pulsen fick vila iallafall och nu är jag som sagt hemma igen och har redan hunnit med ett väckningspass för kroppen, det blev 45 minuter på monarken med tio stycken 30 sekunders spurter så nu är cirkulationen igång som den ska. Jag flyger ju sedan österut först imorgon kväll så ett sista utepass på gravelbiken hinner jag också med innan dess vilket är ganska skönt, då kan jag sedan sova med gott samvete på vägen ner...

Nu ska jag packa det sista så vi hörs om nån dag eller så 👍

(null)
Här några bilder från helgen...

(null)
Cykelhistoria...

(null)
Kanaler & husbåtar överallt...

(null)
Cyklar överallt...

(null)
Udda personligheter...

(null)
Goda öl...

(null)
Mycket god mat...

(null)
Dagens väckningspass...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback