På den sjunde dagen...

På den sjunde dagen skulle man vila va, var det inte sagt så eller ??  Nja jag håller inte riktigt med till 100% så det fick bli en liten kompromiss helt enkelt, vila från intervaller men istället ut och njuta av en helt underbar höstdag på grusvägsracern...

Jag känner mig pigg och fräsch och fick verkligen behärska mig för att hålla ner pulsen i zon två idag, men långt och lugnt ska vara just lugnt och speciellt nu i detta träningsblock som jag kör. Av tio dagar i följd så är nio tröskel/vo2max pass, då kan jag verkligen unna mig att hålla igen på blockets enda distanspass. Imorrn fläskar jag på igen och då är snart de sista tre hårda passen också avverkade och sedan, ja då blir det vila några dagar för då ska jag iväg på en långweekend till Amsterdam ..

(null)
Här följer några bilder från en helt underbar dag i cykelsadeln...

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)
Strax över sju mil grus/skogsvägar blev det till slut, bättre kan man knappt ha det en solig söndag i oktober...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback