”Kortdistans”...

Det blev ett kortare distanspass innan regnet kom och jag avbröt det hela, himlen var svart redan när jag cyklade hemifrån så jag höll mig på grusvägarna i närområdet och snirklade mig långsamt upp mot riksväg 27 där gamla kindsbanan passerar under vägen. Här började det droppa från himlen så istället för ett riktigt långt pass svängde jag av närmaste vägen hemåt och tiden stannade på beskedliga 2 timmar och 20 minuter när jag svängde upp på uppfarten.

Nu är det ju inte distansen som är min svaghet för tillfället så det är väl inte hela världen att det blev lite kort idag, nästa vecka kommer ju också sommarvärmen tillbaka och då blir det väl ett bättre tillfälle att få till ett riktigt långpass under trevligare väderförhållanden. Imorgon väntar veckans sista pass där jag först tänkt rulla ut på hojjen en timme för att få igång cirkulationen och sedan avsluta med några sexminutersblock 40/20 på monarken.
God helg på er 😃

(null)
Jag försöker hålla undan för regnet på vägen hem...

(null)
Tunnel under 27:an...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback