Segt men genomfört...

Veckans tredje tröskelpass blev riktigt segt att genomföra, benen kändes tunga som bly och några rekordtider på mina femkilometers intervaller blev det inte tal om. Men, jag körde igenom skiten i rätt pulszon så slutet gott allting gott...

Nu laddar jag om inför veckans sista intervallpass, om det blir imorgon eller på lördag får vädret bestämma. Blir det uppehåll under morgondagen så satsar jag i första hand på ett distanspass och då får intervallerna vänta tills på lördag, lite flexibilitet för att få ihop veckans plan skadar ju aldrig...

(null)
Orkade inte hålla samma nivå passet igenom men ändå helt ok...

(null)
Lite fotosession efter intervallerna...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback