Fan va skönt...

Efteråt alltså... först var det knappt att jag kom ut på cykeln, extremt omotiverad och trött kom jag ändå iväg till slut på en timmes uppvärmningsrunda innan klubbträningen med BCA började. Efter min egen lilla uppvärmning var det nära att jag cyklade hem igen då jag kände mig grymt seg men jag lyckades vända mitt mentala fokus rätt och mötte upp de andra borta på kransmossen för lite backintervaller med den snabba gruppen...

En timme och fyra stycken sexminuters backintervaller senare känns allt så mycket bättre, jag körde alla fyra intervallerna på ca 90 % av max utan att det kändes allt för ansträngande. Det är nog så att jag måste börja träna mer med andra för att tagga till lite bättre, ensam är inte alltid stark helt enkelt ...

(null)
Lite över två timmar MTB inklusive fyra långa backar med BCA:s klubbträning gjorde susen, helt plötsligt kändes allt bra igen...












Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback