Inställt test...

Jag var lite för snabb igår gällande mitt inlägg om att jag skulle iväg på test hos Aktivitus, efter att diskuterat fram och tillbaka under förmiddagen med Richard Larse’n och det uppdagades för honom att jag både lider av svåra allergier just nu samt att jag vurpade på långfredagen och fortfarande har väldigt ont i lårmuskeln så avrådde han mig vänligt med bestämt att utföra testet just nu. Det är ändå ganska mycket pengar man lägger ut och för att få ett så rättvist utslag som möjligt så väntar jag någon vecka...

Tack Richard för proffsigt och seriöst bemötande, jag stod på mig och var lite väl ivrig på att göra testet men du fick mig på bättre tankar...

(null)
Istället rullade jag ut på en grusvägsrunda på eftermiddagen och stötte på den här "slangen"...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback