Tvådelat...

Ja faktiskt, jag körde tvådelat idag, träningsmässigt alltså... Det var ju så fint väder när jag kom hem efter jobbet så det blev för svårt att sätta sig i garaget och köra styrkeintervaller på stuts, i stället kördes en förlängd uppvärmning ute på en kortare skogsrunda med mountainbiken och som avslutning kröp jag in i garaget och brände av 6x3 minuters tunga intervaller med 60 kadens. 

På så vis fick jag ju både lite sol på näsan och dagens planerade intervaller gjorda på ett kontrollerat och bra sätt...

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)
Jag hade ingen brådska att komma hem och sätta mig i garaget så jag hade gott om tid att ta lite foton från uppvärmningsrundan...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback