Jag ”gnetar” på...

Jag "gnetar" på i mitt träningsblock som i första hand innehåller styrketräning/core och aerobisk tröskelträning, dvs snabbdistans eller långa "gnet" intervaller. Nästa högintensiva ansträngning blir till helgen då jag och sonen Charlie skall köra bockstensturens 50 kilometare, lite kort distans för mig men lagom för Charlie som fortfarande har sin snabbhet kvar sedan ungdomsåren som mtb cyklist men inte riktigt är tränad för längre distanser. Vi gör det hela som en gemensam och rolig aktivitet och jobbigt lär det väl bli ändå även om det inte blir ett långt långlopp...

(null)
I går en tvåtimmarsrunda runt frisjön varav 60 minuter på aerobisk tröskel och lite lägre kadens...

(null)
Idag en annan tvåtimmarsrunda med samma upplägg...

(null)
Någon nytta gör tydligen träningen även om jag fortfarande är i en uppbyggnadsfas inför vintersäsongen i ThaiRiket...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback